De kans die WK heet

Mister Goodlife was in Nederland en merkte dat er gelukkig veel Nederlanders zijn die voor het WK naar Zuid-Afrika komen, maar meer willen dan alleen Oranje aanmoedigen. De Oranjesupporter beseft dat het een unieke kans is om het bijwonen van een wedstrijd te koppelen aan het ontdekken van een van de mooiste landen ter wereld. En ook bedrijven gebruiken het WK om relaties uit te nodigen voor een zogenaamde ‘incentive trip’ tijdens het grootste evenement van de wereld.

Daarnaast kopen veel bedrijven WK-arrangementen in: een combinatie van vliegtickets, wedstrijdtickets en accommodatie, eventueel aangevuld met dagprogramma’s. Ze geven deze arrangementen in april weg via prijsvragen en verlotingen. Door het bezoek te combineren met sightseeing, safari, golfen, watersport, natuur en cultuur, het bezoeken van goede doelen, het langsgaan bij bedrijven en thema’s als wijn en culinair, ontstaat de ultieme droomreis voor zowel particulieren als voor het bedrijfsleven. Mister Goodlife beleefde nu al veel voorpret. Hij keek niet alleen met plezier uit naar het regelen van de reizen, maar ook naar het vooruitzicht van open monden, wow-ervaringen, gevoelens van verbazing, ontroering en sympathie tijdens een periode waarin een feestgevoel overheerst.

De misstanden in Zuid-Afrika krijgen, dankzij de talloze initiatieven van goededoelenorganisaties in Zuid-Afrika en Nederland, gelukkig veel belangstelling. Als gevolg daarvan zullen ze ook na het WK in de aandacht blijven. Een door een feest – lees WK – aangewakkerde mondiale aandacht voor de misstanden in Zuid-Afrika, kan alleen maar helpen in het werkelijk bestrijden van die misstanden. Ook dat besef deed Mister Goodlife nu al deugd.

Bekijk hieronder een filmpje over safari in Zuid Afrika dat Mister Goodlife maakte en in 2009 op TV werd uitgezonden in het RTL TV programma Wannahaves


Bekijk hieronder een filmpje over het aanstaande WK in Zuid Afrika dat Mister Goodlife maakte en in 2009 op TV werd uitgezonden in het RTL TV programma Wannahaves